Sunday, September 27, 2009

EPISOD 21 - SALAM AIDILFITRI

Istimewa untuk kesemua di bawah:
-ahli keluargaku
-sanak saudaraku sebelah ibu dan ayah
-guru-guru dan pensyarah dari aku tadika hingga kini
-para pengasuhku
-kawan2 seperjuangan ilmu di Tadika Q-Z, SK Tmn Segar, SK All Saints, SMK Bukit Jana, Kolej MARA Kuala Nerang, Universiti Malaysia Terengganu, Universiti Kebangsaan Malaysia
-kawan2 kerja dan bos / majikan di Lead Keng Electronics Sdn. Bhd, KPDNHEP Taiping, SM Teknik Taiping, Unit Perancang Ekonomi Putrajaya dan RA UKM
-rakan2 pendebat dan pemidato
-lain-lain pihak

Assalamualaikum dan salam ukhwah;

Dengan ingatan tulus ikhlas dari NORZANITA BINTI MUHAMAD MUHKTAR, saya dedikasikan SALAM AIDILFITRI khas buat anda semua. Di kesempatan ini, saya menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf di atas segala kekhilafan peri laku saya secara tersurat mahupun tersirat kepada anda jika ada yang yang terguris rasa dan terkasar bahasa. Ampunkan saya, sesungguhnya saya hanyalah insan kerdil yang serba kekurangan.

Alhamdulillah, berkat kesabaran dalam menempuh segala ujian yang diberi, saya diberi kesempatan untuk menikmati suasana hari raya tahun ini. Saya bersyukur yang teramat sangat di atas segala rezeki yang dikurniakan Ilahi. Terpahat dalam sejarah hidupku, hari raya tahun ini adalah yang terbaik. Dek kerana dapat menyediakan segala kelengkapan perayaan buat seluruh ahli keluargaku, dapat bersedekah kepada sanak saudara dan yang penting dapat beraya dan menjamu selera bersama keluarga, rakan-rakan dan jiran tetangga.

No comments:

Post a Comment